Veelgestelde vragen Verwijzers
Staat uw vraag er niet bij? Maak dan gebruik van het contactformulier. Wij helpen u graag verder!
De foutmelding ‘Message delivery failed’ betekent dat de verwijzing naar een verkeerd e-mailadres van de patiënt is verstuurd. Deze foutmelding wordt alleen teruggestuurd naar de ZorgMail inbox van de verwijzer. Neem contact met ons op. Dit kan telefonisch via 013-7503480 of via het contactformulier.
Vermeld hierbij:
- Het verwijsnummer (VW-nummer)
- AGB-code (van de huisartsenpraktijk)
Alle gegevens in ‘Mijn Verwijzing’ – dat is het portaal waarin de patiënt het patiëntbericht kan inzien – zijn beveiligd. Meer informatie over hoe en welke persoonsgegevens wij verwerken, vindt u in ons Privacy Statement.
Vanuit uw patiënt kan het verzoek komen om zijn/haar persoonsgegevens te verwijderen. Als u dit wilt laten verwijderen binnen de dienst Verwijzen, vul dan het contactformulier in. Dit formulier is alleen bedoeld om het verzoek in te dienen. Stuur in dit formulier nooit de persoonsgegevens van de betreffende patiënt mee.
Als we uw verzoek hebben ontvangen, krijgt u van ons een uitnodiging, waarin u de persoonsgegevens via een beveiligde e-mailomgeving naar ons kunt sturen. Als we het verzoek hebben ontvangen, beoordelen we dit zo snel mogelijk. We houden u hier per e-mail van op de hoogte.